Kotisivut, verkkokauppa, blogi?
Mistä yrityksen verkkosydän koostuu ja miten voit kasvattaa verkkonäkyvyyttäsi
Pienyrittäjälle monesti turhaa päänvaivaa aiheuttaa liika tietomäärä, joka on sirpaleittaan hajallaan bittiavaruudessa ja jota tulee häiriöksi asti jokaikistä kanavaa pitkin.
Siksi minä päätin piirtää sinulle tikku-ukkoja. Kyllä vain, niitä ihania lapsuudesta tuttuja ukkeleita, jotka tällä videolla esittävät tärkeää roolia – ihmisiä, jotka tulevat uteliaina tutkimaan sivustoasi! Piirroksessa esittelen lyhyesti, mitä asioita sinun tulee ottaa huomioon kun hahmottelet omaa digimarkkinointikokonaisuuttasi.
Videon kesto n. 9 min, joten pidäpä kahvitauko samalla!
Linkki videoon: Yrityksen verkkosydän: websivut, blogi ja some