20.6.2022 klo 14-15 Tehoa somemarkkinointiin: Mainostyökalun käyttö

Opi hyödyntämään kohdennettua mainontaa tehokkaasti somemarkkinoinnissa ja myynnissä.

Kohdennettu mainonta on yksi tehokkaimmista markkinoinnin muodoista! Se auttaa yrityksiä löytämään suoraan Facebookista ja Instagramista oman kohderyhmän ja näyttämään mainoksia heille järjestelmien eri sijoittelupaikoissa.

Voit osallistua webinaariin sijainnistasi riippumatta verkkoyhteydellä!

Tässä webinaarissa käydään lyhyesti läpi Metan mainostyökalun käyttöä ja erilaisia kohdentamisen mahdollisuuksia. Opit hyödyntämään paremmin Metan mainostyökalua kohdennetussa markkinoinnissa ja myynnissä Instagramissa ja Facebookissa.

Tunnettuuden rakentaminen on erittäin kustannustehokasta mainostyökalulla.
Kun näet mainostyökalun ominaisuuksia, voit alkaa käyttämään sitä omien kampanjoidesi suunnitteluun ja rakentamiseen entistä tehokkaammin.

Nyt jo kannattaa lähteä keräämään yleisöä sesonkeja varten!

Webinaarin sisältö (1h)

-Älä haaskaa rahaa sivujulkaisun buustaukseen nopeilla ”Mainosta”-painikkeilla!
Budjetoi ja kohdenna järkevästi Metan Mainostenhallintatyökalulla (Ads Manager)

-Kampanjan tavoitteet
Tunnettuus, liikenne www-sivustolle tai muu, mikä on yrityksesi kannalta tärkeä toiminto?

Budjetointi ja aikataulu
Ethän näytä mainoksia yöllä, jos kohderyhmäsi nukkuu silloin? Voit säätää aikataulua jopa tunnin tarkkuudella!

-Kohderyhmien määrittely ja vaihtoehtoja tarkkaan kohdentamiseen
Sijainti, ikä ja mielenkiinnon kohteet

-Sijoittelun valinta Facebookissa ja Instagramissa
Valitse parhaat paikat, älä anna järjestelmän automaattisesti jakaa mainoksia omiin yhteistyöverkostoihin! Keskitä koko budjetti uutisvirtaan ja muihin juuri nyt tehokkaasti toimiviin paikkoihin.

-Mainoksen luova sisältö
Miksi sama mainos ei käy kaikkialle? Miksi eri versioita kannattaa testata?

-Tilastojen hyödyntäminen (lyhyesti)

Hinta

Koulutuksen hinta 29 € / henkilö (sis. alv 24%).

Follow Sanya Saarinen:
Somestrategi, digisisällöntuottaja ja Somesoppa®-kouluttaja. Yrittäjäkokemusta vuodesta 2004 ja digimarkkinoinnin parissa vuodesta 2014. Jaan vuosien varrella oppimani asiat, jotta pienyrittäjät voivat tehdä markkinointia ja myyntiä tehokkaasti digityökaluilla.

  1. Saara
    |

    Hei. Tuosta maanantain 20.6.koulutuksesta . Minulla kiinnostaa se kovasti, mutta en pysty osallistumaan tuolla kellon ajalla . Tuleeko siitä tallrnne, jos maksan sen?