Miksi sosiaaliseen mediaan
ja verkkonäkyvyyteen tulisi investoida juuri nyt?

01.

Kilpailuedun rakentaminen sosiaalisen median avulla.

Olet väriläiskä harmaassa massassa ja jätät taaksesi kilpailijat, jotka eivät ole hoksanneet digitalisoida toimintaansa. Ihmiset etsivät netistä sopivaa tuotetta tai palveluntarjoajaa tarpeidensa täyttämiseksi. Tällöin sinun yrityksesi on oltava esillä somepalveluissa, joissa asiakkaasi ovat ja lisäksi olisi syytä loistaa hakukonetulosten ensimmäisellä sivulla. Näin ostoaikeissa oleva saa sinuun helposti yhteyden!

02.

Läjä tehokkaita (ja ilmaisia) työkaluja

Opit käyttämään sovelluksia, joilla kasvatat yrityksesi näkyvyyttä ja tuot esiin omaa erityisosaamistasi. Näiden käyttö on usein maksutonta tai hyötyihin nähden todella edullista. Sopeutumiskyky ja nopea reagointi muuttuvaan maailmaan on elintärkeää: nyt pärjäävät ne, jotka tehokkaimmin hyödyntävät olemassaolevia työkaluja.

Sosiaalinen media antaa mahdollisuuden rakentaa yrityksen mainetta johdonmukaisesti!

03.

Myynnin kasvu

Voit lisätä liikevaihtoa tuottamalla asiakkaillesi mielenkiintoista sisältöä, rakentamalla luottamusta ja alentamalla ostokynnystä useilla eri tavoilla. Voit tehostaa sisältömarkkinointia käyttämällä sen rinnalla kustannustehokasta mainontaa ja kohdentamalla sen oikealle yleisölle. Voit lisätä verkkonäkyvyyttäsi, jotta uudet asiakkaat löytävät sinut. Voit ohjata kävijöitä hakukoneista ja some-kanavista suoraan kotisivuillesi tai esimerkiksi verkkokauppaan. Voit jatkuvasti kehittää toimintaasi tilastojen avulla.

Vakuuta laaja yleisö sen sijaan, että soittelet tai tapaat ihmisiä yksitellen. Kloonaa itsesi somevideoille ja anna automaation toimia markkinoinnin ja myynnin tukena!

04.

Rajattomat mahdollisuudet

Digiaikakauden tarjoamat mahdollisuudet ovat kokeilemisen arvoisia! Minun roolini on toimia adapterina yrityksen ja digimaailman välillä. Tuon yrityksesi toiminnan sähköiseen muotoon suuren yleisön saataville ja eri sosiaalisen median kanaviin jaettavaksi.

Kaikki mahdollisuudet ovat avoinna, kunhan homma tehdään fiksusti: tavoitteisiin sitoutumalla ja pitkäjänteisellä työllä.

Sosiaalinen media on huikea mahdollisuus yrittäjille! Ota minuun yhteyttä, kun tarvitset toimenpiteitä liiketoimintasi piristämiseksi.

 



Jätä tarjouspyyntö Somesoppa®-koulutuksesta sähköpostitse sanya.saarinen (at) someleontti.fi tai yhteydenottolomakkeella.

PS. Jos et ihan vielä ole valmis heittäytymään somemaailmaan, niin liity ainakin Someleontin sisäpiiriin. Saat ilmaisia ohjeita, vinkkejä ja neuvoja suoraan sähköpostiisi ja voit kehittää liiketoimintaasi aluksi niiden avulla! Tuunaa siis aivotoimintasi digitaajuudelle.

Liittymisen yhteydessä saat ilmaisen PDF-oppaan ”Somen alkeet – vinkkejä yrittäjälle”!

Mobiililaitteella sisäpiiriin liittyminen käy osoitteessa: https://www.someleontti.fi/blogi/lataa-ilmainen-opas/


Someleontti on Suomen Yrittäjien jäsen!


Huomioitavaa:

Someleontin palvelut on suunniteltu ja tarkoitettu pääasiassa yrityksille ja muille yhteisöille. Mikäli toisena sopimusosapuolena kuitenkin on kuluttaja, eikä kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Lisäksi mahdollista verkkokauppaa koskevat kuluttajariidat voi jatkossa ratkoa verkossa Euroopan komission 15.2.2016 avaamassa riidanratkaisufoorumissa (ns. ODR-foorumi).