SWOT-analyysi: Pienyrittäjän työkalu liiketoiminnan kehittämiseen
Yrittäjä: Tarvitsetko lisää myyntiä tai uutta suuntaa? SWOT-analyysi on helppo ja tehokas työkalu pienyrittäjille, sillä se auttaa tunnistamaan vahvuuksia, parantamaan heikkouksia, hyödyntämään mahdollisuuksia ja torjumaan uhkien vaikutusta liiketoimintaan. Opi hyödyntämään SWOT-analyysiä pienyrittäjänä!
Someaktiivisuus sesonkiaikana – Menesty somemarkkinoinnissa sesonkikaudella!
Yrittäjä: Sesonki on jälleen käynnistymässä! Näillä ohjeilla lisäät myyntiä ja teet tehokasta somemarkkinointia ajankohtaisuutta hyödyntäen. Vinkit pätevät kaikkiin sesonkeihin, joten ota talteen!
Kohdennettu mainonta Facebookissa ja Instagramissa: Lämmin ja kylmä yleisö
Yrittäjä: Tehosta Facebook- ja Instagram -somemainontaa hyödyntämällä Meta Ads -mainostyökalulla rakennettuja kohderyhmiä. Lue artikkeli ja ymmärrä kohdennetun mainonnan mahdollisuuksia paremmin!
10 tärkeää asiaa: Pienyrittäjän markkinointi
Markkinointi ja myynti ovat pienyrittäjän menestyksen kulmakivet. Oikeanlaisella markkinoinnilla voi luoda vahvan brändin, houkutella uusia asiakkaita ja kasvattaa liiketoimintaa. Tässä artikkelissa esitellään kymmenen tärkeintä asiaa, jotka jokaisen pienyrittäjän tulisi ottaa huomioon markkinointia kehittäessään.
Instagram ja Facebook – maksullisen mainonnan hyötyjä yrittäjälle
Yrittäjänä saatat miettiä, kannattaako Instagramin ja Facebookin maksettuihin mainoksiin sijoittaa rahaa ja mitä hyötyä mainonnasta on liiketoiminnalle. Listasin oman yrittäjyyteni aikana todettuja etuja, jotka toistuvat sekä omissa että asiakkailleni tehdyissä mainoskampanjoissa.
10 syytä yrittäjälle: videot markkinointikäyttöön!
Yrittäjä: Somevideoiden avulla tehostat markkinointia, kloonaat itsesi ja rakennat automatisoituja ostopolkuja ihanneasiakkaille! Lue lisää…