SWOT-analyysi-Pienyrittäjän_liiketoiminnan_kehittäminen-Someleontti-somekouluttaja-Sanya_Saarinen-pakattu

SWOT-analyysi: Pienyrittäjän työkalu liiketoiminnan kehittämiseen

Yrittäjä: Tarvitsetko lisää myyntiä tai uutta suuntaa? SWOT-analyysi on helppo ja tehokas työkalu pienyrittäjille, sillä se auttaa tunnistamaan vahvuuksia, parantamaan heikkouksia, hyödyntämään mahdollisuuksia ja torjumaan uhkien vaikutusta liiketoimintaan. Opi hyödyntämään SWOT-analyysiä pienyrittäjänä!

Pienyrittajan_markkinointi-10_tarkeaa_asiaa-Someleontti-Somestrategi_ja_somekouluttaja-Sanya_Saarinen

10 tärkeää asiaa: Pienyrittäjän markkinointi

Markkinointi ja myynti ovat pienyrittäjän menestyksen kulmakivet. Oikeanlaisella markkinoinnilla voi luoda vahvan brändin, houkutella uusia asiakkaita ja kasvattaa liiketoimintaa. Tässä artikkelissa esitellään kymmenen tärkeintä asiaa, jotka jokaisen pienyrittäjän tulisi ottaa huomioon markkinointia kehittäessään.

Maksullisen_somemainonnan_hyödyt_yrittäjälle-Kohdennettu_mainonta_Facebook_ja_Instagram-Someleontti-Somekouluttaja-Sanya_Saarinen

Instagram ja Facebook – maksullisen mainonnan hyötyjä yrittäjälle

Yrittäjänä saatat miettiä, kannattaako Instagramin ja Facebookin maksettuihin mainoksiin sijoittaa rahaa ja mitä hyötyä mainonnasta on liiketoiminnalle. Listasin oman yrittäjyyteni aikana todettuja etuja, jotka toistuvat sekä omissa että asiakkailleni tehdyissä mainoskampanjoissa.