Uutiskirjeiden_strateginen_hyödyntäminen-Someleontti-yrittäjän_digimarkkinointi

Uutiskirje – Strateginen hyödyntäminen myynnissä – 6 vinkkiä

Uutiskirje on täysin yrityksen hallinnassa oleva viestinnän, digimarkkinoinnin ja myynnin kannalta tärkeä työkalu. On täysin selvää, että digitalisaation maailmassa mikään ei ole koskaan täysin valmista. Koska digityökalut säästävät yrittäjän aikaa merkittävästi, niiden hyödyntämiseen kannattaa satsata mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. On tärkeää … Lue lisää!

SWOT-analyysi-Pienyrittäjän_liiketoiminnan_kehittäminen-Someleontti-somekouluttaja-Sanya_Saarinen-pakattu

SWOT-analyysi: Pienyrittäjän työkalu liiketoiminnan kehittämiseen

Yrittäjä: Tarvitsetko lisää myyntiä tai uutta suuntaa? SWOT-analyysi on helppo ja tehokas työkalu pienyrittäjille, sillä se auttaa tunnistamaan vahvuuksia, parantamaan heikkouksia, hyödyntämään mahdollisuuksia ja torjumaan uhkien vaikutusta liiketoimintaan. Opi hyödyntämään SWOT-analyysiä pienyrittäjänä!

Pienyrittajan_markkinointi-10_tarkeaa_asiaa-Someleontti-Somestrategi_ja_somekouluttaja-Sanya_Saarinen

10 tärkeää asiaa: Pienyrittäjän markkinointi

Markkinointi ja myynti ovat pienyrittäjän menestyksen kulmakivet. Oikeanlaisella markkinoinnilla voi luoda vahvan brändin, houkutella uusia asiakkaita ja kasvattaa liiketoimintaa. Tässä artikkelissa esitellään kymmenen tärkeintä asiaa, jotka jokaisen pienyrittäjän tulisi ottaa huomioon markkinointia kehittäessään.

Maksullisen_somemainonnan_hyödyt_yrittäjälle-Kohdennettu_mainonta_Facebook_ja_Instagram-Someleontti-Somekouluttaja-Sanya_Saarinen

Instagram ja Facebook – maksullisen mainonnan hyötyjä yrittäjälle

Yrittäjänä saatat miettiä, kannattaako Instagramin ja Facebookin maksettuihin mainoksiin sijoittaa rahaa ja mitä hyötyä mainonnasta on liiketoiminnalle. Listasin oman yrittäjyyteni aikana todettuja etuja, jotka toistuvat sekä omissa että asiakkailleni tehdyissä mainoskampanjoissa.